marți, 5 octombrie 2010

ATENTIA-Cea mai importanta unealta 2/2



Traducere filmulet

D…De aceea am venit la tine … din cauza sentimentului de nostalgie…Daca nu sunt in acum ce fac?...pentru ca adorm iar si alunec spre atentie.
Ce pot sa fac atunci?... pentru ca in acel moment,indoiala…este doar nimic.
M…Sunt doua optiuni:
Una e sa ne tinem de ‘EU SUNT’…de sentimentul ca ‘EU SUNT’.
Asa ca atentia se focalizeaza pe ‘EU SUNT’…
D…Mie imi este destul de greu sa fac acest lucru pentru ca stiu ca , concentrandu-ma la ‘EU SUNT’mintea mea o ia razna.
M…Scoate afara cuvantul efort,schimba sensul cuvantului cu cel al fericirii.Bucuria de a ramane in ‘EU SUNT’
A doua optiune :
Daca vezi ca atentia merge in exterior…fii atenta la ce observa aceasta atentie…ramai acolo.
D…Pentru mine e dificil pentru ca ma apasa trecutul…imi tot revine in minte.
M…Bine…o sa-ti dau o a treia optiune.:)
Nu te lupta cu tendinta de a pleca ‘in padure’ iar…ramai in SINE(IN EXISTENTA).
Nu da atata importanta gandurilor …’ceva merge in padure’ si ce?
Doar gandul ca ‘acel gand nu ma lasa sa fiu EU ‘te deruteaza…Tu esti SINELE ,nimic nu poate lua lucrul acesta de la tine.
Odata ce stii ca tu esti SINELE nimic nu mai e important.
Un mare invatator a zis ‘Imi las natura umana pentru a fii ceea ce sunt’.
Ce inseamna asta?
D…Cuvintele acestea mi-au venit in gand mult in aceste zile asa ca am hotarat sa pastrez sentimentul de pace.
M…Nu ai nevoie de pace…Doar FII.
Esti deja acolo.Chiar daca e pace sau nu ,constientizarea e acolo…restul e secundar.
Papaji zicea ‘Fa orice dar nu te identifica cu ceea ce faci’.
Poate fii asa simplu?
In loc sa incerci sa transformi o broasca intr-un print,ramai ASA CUM ESTI.
Esti deja SINELE…nimic de facut,nimic de nefacut,nimic de schimbat,nimic de improvizat,nimic de vindecat…nici un loc unde trebuie sa ajungi,nimic de a sustine,nimic de a pastra…
D…Mintea nu crede total aceste lucruri.
M…Nu conteaza…nu conteaza ce crede sau nu mintea.
D…Mintea se chinuie sa inteleaga ceea ce zici tu acum.
M…De ce sa-ti petreci viata colectionand noi piese cand nimeni nu ti-a data aceasta sarcina?
Nu te conditiona…’trebuie sa fac asta si doar dupa aceea pot sa fac acel lucru’.
Arunca aceste lucruri sau ignora-le.:)

NAMASTE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu